Hol és mit intézhetek

E-ügyfélkapcsolat

E-ügyfélkapcsolat

Online elintézhető folyamatok:

Sikeres felhasználói regisztrációt követően a választott felhasználónévvel és jelszóval lehet bejelentkezni az online ügyfélkapcsolatunkra.

Szerződéssel kapcsolatos ügyintézések:
  • Levelezési cím módosítása
  • Névjavítás bejelentése
Számlázással kapcsolatos ügyintézések:
  • Vízmérőállás rögzítés
  • Számlák megtekintése
  • Számlamásolat kérése
  • Közbenső elszámolás készítése
  • E-számla igénylése
  • Szennyvízdíj jóváírásának igénylése
  • Locsolási kedvezmény igénylése
  • Folyószámla fizetés és követelés igazolás igénylése
  • Bankkártyás fizetés
Műszaki jellegű ügyintézés:
  • Ellenőrző-leolvasás
Telefonos ügyfélkapcsolat

Telefonos ügyfélkapcsolat

Telefonon elintézhető folyamatok:

Szerződéssel kapcsolatos ügyintézések:
  • Levelezési cím módosítása
  • Névjavítás bejelentése
Számlázással kapcsolatos ügyintézések:
  • Vízmérőállás rögzítés
  • Részletfizetési megállapodás kérése
  • Fizetési haladék kérése
  • Számlázás szüneteltetés kérése
  • Számlamásolat kérése
  • Közbenső elszámolás igénylése
  • E-számla igénylése
  • Szennyvízdíj jóváírásának igénylése
  • Folyószámla fizetés és követelés igazolás igénylése
Műszaki jellegű ügyintézés:
  • Vízszolgáltatás szüneteltetése
  • Átalány megszüntetése / mérősítés
E-mail

E-mail

E-mailben/írásban elintézhető folyamatok

Kérjük válassza ki, milyen ügyet kíván e-mail-ben intézni. Töltse ki a megfelelő mezőket, majd küldje el ügyfélkapcsolatunkra. Felhívjuk figyelmét, hogy amennyiben az adott ügymenethez az Ön aláírására is szükség van, automatikusan felajánljuk az időpontfoglalás lehetőségét.

Személyes ügyfélkapcsolat

Személyes ügyfélkapcsolat

 

Társaságunk, a Duna Menti Regionális Vízmű Zártkörűen Működő Részvénytársaság. a koronavírus magyarországi megjelenésére való tekintettel, a víziközmű-szolgáltatás folyamatos működését biztosító munkatársai, valamint a felhasználóink megfertőződési kockázatának csökkentése érdekében a személyes irodáit bezárja, amíg a kihirdetett veszélyhelyzet Magyarországon fennáll.

A fertőzésveszélyének elkerülése, továbbá az akadálymentes szolgáltatás biztosítása érdekében a személyes ügyfélszolgálati irodák felkeresése helyett telefonon a 06 (27) 999-688, vagy a 06 (80) 224-488 telefonszámokon, az ugyfelszolgalat@dmrvzrt.hu e-mail kapcsolaton, illetve a http://www.dmrvzrt.hu honlapunkon elérhető online ügyfélszolgálaton keresztül intézzék ügyeiket. A helyzetre való tekintettel kérjük megértésüket és szíves türelmüket, ha a telefonos kapcsolatfelvétel csak többszöri próbálkozásra sikerül.

Miben segíthetünk?