Hol és mit intézhetek

E-ügyfélkapcsolat

E-ügyfélkapcsolat

Online elintézhető folyamatok:

Szerződéssel kapcsolatos ügyintézések:
  • Levelezési cím módosítása
  • Névjavítás bejelentése
Számlázással kapcsolatos ügyintézések:
  • Vízmérőállás rögzítés
  • Számlák megtekintése
  • Számlamásolat kérése
  • Közbenső elszámolás készítése
  • E-számla igénylése
  • Szennyvízdíj jóváírásának igénylése
  • Locsolási kedvezmény igénylése
  • Folyószámla fizetés és követelés igazolás igénylése
  • Bankkártyás fizetés
Műszaki jellegű ügyintézés:
  • Ellenőrző-leolvasás
Telefonos ügyfélkapcsolat

Telefonos ügyfélkapcsolat

Telefonon elintézhető folyamatok:

Szerződéssel kapcsolatos ügyintézések:
  • Levelezési cím módosítása
  • Névjavítás bejelentése
Számlázással kapcsolatos ügyintézések:
  • Vízmérőállás rögzítés
  • Részletfizetési megállapodás kérése
  • Fizetési haladék kérése
  • Számlázás szüneteltetés kérése
  • Számlamásolat kérése
  • Közbenső elszámolás igénylése
  • E-számla igénylése
  • Szennyvízdíj jóváírásának igénylése
  • Folyószámla fizetés és követelés igazolás igénylése
Műszaki jellegű ügyintézés:
  • Vízszolgáltatás szüneteltetése
  • Átalány megszüntetése / mérősítés
E-mail

E-mail

E-mailben/írásban elintézhető folyamatok

Kérjük válassza ki, milyen ügyet kíván e-mail-ben intézni. Töltse ki a megfelelő mezőket, majd küldje el ügyfélkapcsolatunkra. Felhívjuk figyelmét, hogy amennyiben az adott ügymenethez az Ön aláírására is szükség van, automatikusan felajánljuk az időpontfoglalás lehetőségét.

Személyes ügyfélkapcsolat

Személyes ügyfélkapcsolat

 

Társaságunk, a Dunántúli Regionális Vízmű Zrt. a koronavírus magyarországi megjelenésére való tekintettel, a víziközmű-szolgáltatás folyamatos működését biztosító munkatársai, valamint a felhasználóink megfertőződési kockázatának csökkentése érdekében a személyes irodáit bezárja, míg a kihirdetett veszélyhelyzet Magyarországon fennáll.

A fertőzésveszélyének elkerülése, továbbá az akadálymentes szolgáltatás biztosítása érdekében a személyes ügyfélszolgálati irodák felkeresése helyett telefonon (ingyen hívható 80/240-240 telefonszám) vagy az ugyfelszolgalat@drv.hu e-mail kapcsolaton, illetve e-ügyfélkapcsolaton keresztül a www.drv.hu oldalon intézzék ügyeiket.

A helyzetre való tekintettel kérjük megértésüket és szíves türelmüket, ha a telefonos kapcsolatfelvétel csak többszöri próbálkozásra sikerül.

Miben segíthetünk?