A tulajdonos és/vagy a felhasználó személyében, adataiban történt változás bejelentése
Ügyintézéshez kérjük, hozza magával az alábbi iratokat:
személyes okmányokat; mindkét fél által aláírt adatváltozást bejelentő lapot vagy vele azonos tartalmú dokumentumot; tulajdonjogot igazoló dokumentum másolatát; több tulajdonos esetén a tulajdonostársak nyilatkozatát a szerződéskötéshez; nem lakossági felhasználó esetén a gazdálkodó szervezet bejegyzését igazoló okiratot, mely lehet: hatályos 30 napnál nem régebbi cégbírósági bejegyzés vagy cégkivonat és a cégbejegyzési jogosultsági igazolása, vagy egyéni vállalkozás igazolására szolgáló okirat; felhasználó nevében történő változás esetén az ezt igazoló dokumentumot!
Elhalálozás miatti átírás esetén kérjük, hozza magával, a halotti anyakönyvi kivonatot, a hagyatéki végzést, a személyes okmányokat, több tulajdonos esetén a tulajdonostársak meghatalmazását/hozzájáruló nyilatkozatát a szerződéskötéshez!