Ugrás a tartalomhoz

Vízcenter mobil alkalmazás

A Vízcenter a DRV Zrt., DMRV Zrt., ÉDV Zrt., ÉRV Zrt., TRV Zrt. vízi közmű társaságok közös alkalmazása, ahol ügyfeleik bárhol, bármikor tájékozódhatnak szolgáltatóik ügyfélszolgálatairól, híreiről, elérhetőségeikről. Hasznos információkkal szolgálhat és segítséget nyújthat szolgáltatónként az alábbi témákban:

Az alkalmazás működése:

  1. Az applikáció működése megegyezik az online ügyfélszolgálati felületek működésével. „Vizcenter” néven fut az Apple Store-ban, valamint a Google Play-ben.

    Bármelyik menüpontot választja ki a Belépés vagy Regisztráció lehetőségek közül, először szükséges a legördülő listából kiválasztania, mely vízi közmű szolgáltatóhoz tartozik, ezután jelenik meg a kiválasztott felület.

  2. Belépés/Regisztráció

    Az alkalmazáson keresztül történő regisztrációkor megadandó adatok azonosak az online ügyfélszolgálati felületen is megadandó kötelező adatokkal. Az ügyfélszolgálati weboldalon, vagy appon történő regisztráció esetében minden funkció ugyanúgy elérhető és használható.
    Amennyiben a weboldalon regisztrál, úgy az alkalmazás letöltését követően válassza a Belépés lehetőséget és adja meg már korábban a webes felületen létrehozott Felhasználó nevét és jelszavát – ebben az esetben nem szükséges az alkalmazásban regisztrálnia.

    Amennyiben az alkalmazáson keresztül regisztrál, úgy az online ügyfélszolgálati weboldalra az itt létrehozott Felhasználó nevével és jelszavával tud belépni – ebben az esetben nem szükséges a weboldalon regisztrálnia. Regisztráció után a belépés hasonlóan történik, az azonosítók tárolásra kerülnek, így kiválaszthatja, hogy minden esetben, ha be szeretne lépni az applikációba az automatikusan történjen, vagy minden alkalommal begépeli Felhasználó nevét és jelszavát.

  3. Belépés után elérhető funkciók

    • Információ a személyes ügyfélkapcsolatról
    • Hírek
    • Időpontfoglalás
    • Mérőállás bejelentés
    • Számlainformáció, egyenleg, számlabefizetés
    • Elérhetőség

    3.1. Információ a személyes ügyfélkapcsolatról

    A megtekinteni kívánt ügyfélszolgálati iroda kiválasztása után megkapjuk az iroda további adatait, elérhetőségeit. Innen közvetlenül intézhető hívás, küldhető e-mail, vagy akár megkereshető a koordináták alapján térképen.

    3.2. Hírek

    Itt találja meg a Szolgáltató által feltöltött a szolgáltatáshoz vagy a Társasághoz kapcsolódó híreket

    3.3. Időpontfoglalás

    Az ügyfélszolgálati irodákba törtnő személyes ügyintézéshez kapcsolódó időpontfoglaláskor szükséges kiválasztani a felkeresni kívánt irodát, majd ezt követően a szolgáltatás típusát. Ennek megtörténte utána a rendszer fél óránkénti időpontokat ajánl fel, amelyek közül a szabad időpontok egyikét lefoglalhatja. A Foglalás gomb megnyomását követően a rendszer visszaigazoló e-mailt küld időpontjáról a korábban megadott e-mail címére.

    3.4. Mérőállás bejelentés

    A rendszer felkínálja a regisztráció során megadott felhasználási helyet és a fogyasztásmérő adatait, Önnek csak az aktuális és bejelenteni kívánt mérőállást kell megadni. Az Adatok beküldése gomb megnyomását követően a mérőóra állás rögzítésre kerül.

    3.5. Számlainformáció, egyenleg, számlabefizetés

    Kezdéskor megjelenik az Ön ügyfélazonosítójához kapcsolódó szerződés vagy szerződések listája, amelyből kiválaszthatja a megtekinteni kívántat. A kiválasztást követően megjelennek a szerződéshez kapcsolódó számlák, illetve azok státuszai. A Befizetés gombra kattintva elindíthatja az online befizetést.

    3.6. Elérhetőség

    Itt találhatja meg az Ön Szolgáltatójának legfontosabb adatait. A telefonszámot közvetlenül hívhatja, az e-mail címre pedig közvetlenül megküldheti kérdéseit, kéréseit.