Hol és mit intézhetek

E-ügyfélkapcsolat

E-ügyfélkapcsolat

Online elintézhető folyamatok:

Sikeres felhasználói regisztrációt követően a választott felhasználónévvel és jelszóval lehet bejelentkezni az online ügyfélkapcsolatunkra.

Szerződéssel kapcsolatos ügyintézések:
  • Levelezési cím módosítása
  • Névjavítás bejelentése
Számlázással kapcsolatos ügyintézések:
  • Vízmérőállás rögzítés
  • Számlák megtekintése
  • Számlamásolat kérése
  • Közbenső elszámolás készítése
  • E-számla igénylése
  • Szennyvízdíj jóváírásának igénylése
  • Locsolási kedvezmény igénylése
  • Folyószámla fizetés és követelés igazolás igénylése
  • Bankkártyás fizetés
Műszaki jellegű ügyintézés:
  • Ellenőrző-leolvasás
Telefonos ügyfélkapcsolat

Telefonos ügyfélkapcsolat

Telefonon elintézhető folyamatok:

Szerződéssel kapcsolatos ügyintézések:
  • Levelezési cím módosítása
  • Névjavítás bejelentése
Számlázással kapcsolatos ügyintézések:
  • Vízmérőállás rögzítés
  • Részletfizetési megállapodás kérése
  • Fizetési haladék kérése
  • Számlázás szüneteltetés kérése
  • Számlamásolat kérése
  • Közbenső elszámolás igénylése
  • E-számla igénylése
  • Szennyvízdíj jóváírásának igénylése
  • Folyószámla fizetés és követelés igazolás igénylése
Műszaki jellegű ügyintézés:
  • Vízszolgáltatás szüneteltetése
  • Átalány megszüntetése / mérősítés
E-mail

E-mail

E-mailben/írásban elintézhető folyamatok

Kérjük válassza ki, milyen ügyet kíván e-mail-ben intézni. Töltse ki a megfelelő mezőket, majd küldje el ügyfélkapcsolatunkra. Felhívjuk figyelmét, hogy amennyiben az adott ügymenethez az Ön aláírására is szükség van, automatikusan felajánljuk az időpontfoglalás lehetőségét.

Személyes ügyfélkapcsolat

Személyes ügyfélkapcsolat

Személyesen elintézhető folyamatok:

Kérjük, válassza ki mely ügyben szeretne személyesen ügyet intézni, és foglaljon időpontot.
Felhívjuk figyelmét, hogy az online nyomtatvány kitöltését követően automatikusan átirányítjuk időpontfoglaló felületünkre. Jelenleg Kazincbarcikán és Salgótarjánban működő Ügyfélkapcsolati irodánkban van lehetőség időpont foglalásra! Amennyiben a két állandó ügyfélkapcsolati iroda elérése Önnek nehézséget okoz, kérjük keresse fel személyesen fiók ügyfélszolgálati irodáinkat. Az ügyintézéshez szükséges dokumentumokról a Szükséges dokumentumok menüpontban tájékozódhat.
Az ügyintézés gyorsítása érdekében adatokat kérhetünk be Öntől.”

Miben segíthetünk?